Monday, November 12, 2012

Sedih, kecewa dan hampa.



Seperti mana aku pernah pesan kat diri sendiri, kat kawan-kawan, kat adik-adik eh eh aku ada sorang je adik, jangan letak harapan tinggi menggunung. Nanti kecewa. Tapi walau tak letak harapan pun, aku kecewa jugak.



Perasaan dia tuh lagi teruk dari putus cinta..urghhh..


Ibu ayah mama papa mommy daddy, jangan letak harapan tinggi menggunung pada anak-anak. Jangan salahkan mereka kalau impian kita tak tercapai. Kita tak tahu mungkin diorang pun ada matlamat hidup, berusaha nak capai sesuatu untuk kita, nak banggakan kita, cuma taknak tunjuk, nanti kecewa. Kekecewaan mak ayah mungkin kecewa lagi hati mereka seperti kecewanya hati aku di saat ini.


~The End~







1 comment:

YAT said...

Jangan kecewa. Sila take over tempat aku sayangssss...