Friday, July 9, 2010

macam-macam pengalaman

OK!
'assalamualaikum dan salam sejahtera cikgu'
wah, so sweet bila dipanggil cikgu
banyak sangat rasanye yang saya nak share kot
tak cukup status kt fb, skang ni beralih ke blog
kalau kt fb nak update status setiap 5 min takut ade owang sound plak
hello, tolong sedar diri. owang laen dh bertaun2 kot jd cikgu. aku ni 24 jam pun x sampai lagi haha
ok2..kembali normal, cuba control diri yang tersangat excited ni
macam2 benda berlaku dalam kelas
adei..
ade budak siap mintak kebenaran lagi "cikgu, boleh saya siapkan folio sejarah? hari ni kne hantar"
what? dush3x..kasi tumbukan padu (ok2, ni hanyalah imaginasi)
ade lagi yang lagi x boleh diterima akal
ade budak cakap oxygen kaler hitam
ape?? knape cakap macam tu..ade dalam buku ke?
ade2 cikgu. ni die lorekkan kaler hitam..
ok, bila dah sampai tahap ni, saya dh betul2 blurr..nak jawab apa..cuma mampu control gelakkan daripada tersembur keluar..hahahahahaha (ok, cikgu ini sangat jahat..sila sedar diri!)
tak masuk lagi bab2 pemakaian hari ni..
pakai kasut tumit tinggi dalam masa yang agak lama
dan skang ni dah dapat rasa ade 'water bag' kt jari kelingking..sangat2 pedih..
ok, skang ni suara dah garau sikit sebab kehilangan suara
tu pun budak boleh cakap x dengar suara..adei, cikgu dah rabak kot anak tekak ni.
korang yang bising camne nak dengar suara cikgu, kan? kan?
okies, sekian tuk kali ni..
saya akan kembali lagi ngan post2 yang lagi2 banyak dan panjang..hahaha
bye..


No comments: