Saturday, May 5, 2012

Salah buat keputusan, menyesal tak sudah



Di saat ini, pada ketika ini, sungguh aku dalam dilema. Otak,

 hati dan body sangat tak selari. Sungguh aku benci saat ini. Saat

 di mana aku harus buat keputusan dalam keadaan yang sangat 

berserabut. Aku pernah buat keputusan lepas tu aku rasa 

menyesal yang amat. Jadi, aku taknak ulang perkara yang sama.

 Kalau ia terjadi sekali lagi, seolah-olah aku tak pernah amik 

pengajaran dari semua ini.



Guys, please help me. Aku ni kadang-kadang senget jugak. Time takde interview, mengeluh. 

Time tak dapat job, mengeluh. Tapi bila time dapat, hrmmm rasa cam taknak pulok. 




7 comments:

Ybhg. DS najib said...

ko salah wat ape? salah pilih keje ke?

mar yanie said...

ha'ah..salah pilih keje..salah behenti keje terburu-buru..salah semua la...sobbbsss

YAT said...

skrg dpt offer kje mne? pk 10 20 30 kali dlu. hehe

mar yanie said...

dekat ngn umah kt puchong. x kena tol. tp company cina. keje sales coordinator...sales okay!! aku mmg ditakdirkan wat sales kot. tp kali ni office punye..x perlu jumpa customer. cuma jumpa via phone je..;)

ape pendapat ko?

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

pendapat ak la kan...
kalau dpat intervew... jgn pikir bnyak kali... pergi jek intervew tuh...
pikir bila company tu kompom nk amek ko keja...
time tu bru pikir...

mar yanie said...

Yg ni mmg kompem dapat.ntah la.buntu2...

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

so wat la stu list...
apa kebaikan ko dpt klu ko keja kt stu...
n apa keburukan klu ko keja kt stu...
pastu analyze la...

tapi kalau nak sng...
amek masa 10 mnit utk solat istikharah...