Thursday, October 25, 2012

Selamat Hari Raya Aidiladha-motif kemas rumah#



Alhamdulillah selamat sampai ke destinasi, 8 jam perjalanan, kecut perut nak terkincit terberak semua bercampur jadi satu. Awal-awal perjalanan tu dah makan jem berbotol-botol.


Sempat capture KLCC sebab jem yang amat dasyat!




Abang aku ni memang hebak, semalam masa aku tertido rupa-rupanya dia tengah racing pintas memintas ngan kereta satria neo JMJ, sampai aku terhantuk kat cermin sebab dia brek mengejut. Dalam hati aku ni "Halamaaak, kenapa aku boleh tersedar", tak pasal-pasal mata aku terus bulat tak boleh nak tido, berdebar woo.


Pasni tobat aku naik bus je la balik kampung. Ayat yang selalu keluar dari mulut abang aku "Haish, ketow depan ni sikit sikit brek sikit sikit brek". Hello, kat selekoh kot!! Lagi satu "kalau tak bawak laju, tahun depan la baru sampai". Hokkay, foinne!


Sesampai kat rumah, ma tegur "Pergilah kemas rumah".


Kemas rumah? Nampak dah kemas dah tu, bersih, takde sarang burung.


Ma tanya lagi; "Tadok orang nak datang beraya rumah kita ke esok?".


"Tahun ni tadok lagi orang datang. Tahun depan mesti ada"  hewhewhew


Okay, bye~


~Selamat Hari Raya Aidiladha~




Oh baideway, tadi dah beraya ngan budok kicik, Ammar..mmmuahhhxxx...




2 comments:

YAT said...

Hahaha. Bakpe thn dpn mek? Mne gewe yg memandu dsblhmu itewww? ;p slmt hari raya aidiladha.. :D

mar yanie said...

X ready lg nk introduce..kne melalui process step by step..klu lulus ngan akak2 aku,kira lulus la ngn mak aku nti..ngeh3...