Tuesday, April 8, 2014

Oh baru ku tahu rupa-rupanya.......



Hai uolsss.. Assalamualaikum..


Okay meh nak tanya sikit, ada tak antara korang ni baru je discover yang korang boleh buat sesuatu benda yang very unexpected? yang selama ini korang tak pernah tahu yang korang boleh tidur sambil berdiri ke, boleh menyanyi depan orang ke dan bla bla bla.


Mesti ada yang baru perasan kan? kan? kan? Owh rupanya aku boleh gemuk, ingatkan keturunan aku memang kurus-kurus tak boleh nak gemuk dah hahaha. Tapi sekarang huh bukan main melebar lagi pipi dan paha ku ini. Sungguh sakit hati.


Contoh macam aku ni baru je discover yang aku boleh melukis rupanya. Ala lukis hodoh-hodoh je. Dulu masa darjah 3 macam tu aku memang suka melukis. Lukis bukit dan di celah-celah bukit mesti ada matahari keluar separuh, ada 2 3 ekor burung terbang di awan, pastu lukis sawah padi, rumah banglo 2 tingkat, kereta kura-kura, orang lidi. That's my expertise! hahaha.


Since last year, aku start balik melukis. Saja-saja melukis kat office sambil tunggu jam pukul 5.30 sharp nak blaaahh balik rumah. Lepas lukis, aku selit kertas-kertas di bawah keyboard. Bertimbun-timbun dan aku selalu lupa nak buat housekeeping meja aku setiap minggu. Ceh, padahal aku memang pemalas. Nak kemas meja sendiri sebulan sekali pun dah cukup bagus.


Minggu lepas aku cuti 2 hari. Adik cleaner memang setiap minggu akan datang cuci-cuci office. Huh, dia pergi lap meja aku habis diangkat kertas-kertas yang aku selit bawah keyboard tu. Pastu letak atas tray terdedah macam tu je yang mana siapa yang lalu area situ akan nampak! Aiyoooo, nampak sangat aku ni takde kerja nak buat asyik melukis je kan!



I am mysterious person, full of secret. 




Before edit


After edit: Aku seorang yang tegas, jangan cari pasal okay!


Before edit



After edit: Hai ana muslimah!



Bahahaha. Amacam? Banyak lagi yang aku lukis tapi taknak upload sebab internet lembap macam siput. Oh lupa bil streamix tak bayar lagi bulan ni hahaha. 


Hrmm aku pikir daripada aku lukis gambar cartoon orang, better aku design baju pengantin ke. Kannnnnn?? Okay la, chowwww dulu..

No comments: