Thursday, March 28, 2013

Dia sudah, aku belum.



#Part 1 : Nazihah & Hazrul

Takde picca ngan pengantin, tapi aku ada 1 picca yang sangat mahal!!




Boleh detect tak apa yang aku nak tunjuk? Bukan tang muka yang sangat flawless, licin dan gebu itteww tapi tang perut mak aihhhhh.. geleng kepala.. T_______T




Nak buat camni jugak lah.. memoir board.. :)


# Part 2 : Nadia (my BFF) & Mijie

 Okay, ni teaser je sebab tu gambar aku buat kabur camtu. Kasi nervous sikit orang nak tengok.. *padahal kamera phone hazab kah3*










Di sebabkan nak matching ngan tema majlis, si Ain ni sanggup pakai baju mak dia. Patut nampak besar semacam, warak..kihkihkih







#Part 3 : Siti & hubby











Sekian penceritaan aku tentang kisah dia, dia dan dia.. Cuma, aku je belum lagi.. ekekekekeke



4 comments:

Michiko Pieces said...

siti nampak chubby..hihi

mar yanie said...

tak nampak chubby camne azah, dia dah pregnant 3 bulan..heeeee

YAT said...

mek yani pon dah pregnant 3 bln. *refer picca 1st.

hahahahahahaha

mar yanie said...

say vongokkkkkk tuk statement di atas!

harharharhar