Monday, March 18, 2013

Produktif dalam diam, cuma tak diserlahkan.




Hollaa uolss cikeboom cikeboom boom boom kebabomm semua.. Ehhh?


Setelah dipujuk, dirayu.... akhirnya aku ke sini untuk mengupdate satu entry sampah.. cukup untuk mengubat kerinduan peminat-peminat setia ku.. yatt, amie dan azma. Aku tawu  dan sangat pasti mereka memang tertunggu-tunggu dan ternanti-nanti update dari aku. Sorry uolss sekiranya aku ni telah membuat hidup uolss tidak tenteram.


Atas desakan kerja yang berlambak-lambak (kekonon alasan lah sangat), aku tak dapat nak luangkan lebih masa memanjakan diri depan lappy. Tapi dalam diam, aku kumpulkan kekuatan untuk memuntahkan idea-idea seperti suatu ketika dulu.


Setelah dikerah dan dikerah, idea terus tidak keluar-keluar dari kepala hotaaakk. Degil!! Lalu aku hanya simpan dalam draft.


Sebab tu aku berani janji aku akan up kan 10 entry dalam satu masa sebab dah banyak yang dah ditaip cuma belum publish. Ada satu entry belum lengkap, memakan masa 3 hari  4 malam nak siapkan. Entry aku ditipu hidup-hidup.. Ynag itu aku akan share untuk keselamatan orang di luar sana.



Nahhhh....


Sekarang sudah tiba masanya............... bukan untuk melengkapkan cerita enrty yang tergendala. Tapi masa untuk aku tido. Bye~


Goodnight....xoxo




4 comments:

YAT said...

fuhhh.. terubat rindu aku! ahahaha.

mar yanie said...

x nampak ke intro aku ada kelainan kali ni? kehkehkeh

tamsilankendiri said...

dipujuk dirayu gituuu..tajuk sgtlah xleh blah. haha mantapp!

mar yanie said...

memang korang mendambakan entry terbaru dr aku kan? abis tu kt wassap/twitter duk merayu2?