Tuesday, August 16, 2011

Bundle diary.


Atas sebab kemalasan yang melanda, terpaksa saya hold entry sampai masuk episod ke 3. Then, bila nak type satu per satu MALAS lagi. So, saya rojak kan semua jadi satu okay.


Last week, banyak benda yang berlaku. First sekali meeting kat office HQ Cheras. Sepanjang 2 hari meeting gigil tak ingat. Satu sebab betul-betul sejuk duk dalam aircond, satu lagi sebab tak prepare langsung untuk present sales report. 2 hari duk solat hajat, solat sunat lain lagi nak mintak doa harap-harap tak kena panggil untuk present. Alhamdulillah, berkat bulan Ramadan kan hehe.


Sorie for my henpon buruk, pic tak clear. Ini la dia Rohidzir Rais.


Siapa dia Rohidzir Rais? Jeng jeng jeng. Dia adalah penulis buku 'Anda bertanya, ustaz jawab' mengenai solat. Seriously memang bagus buku tu. Banyak Q & A, malah soalan-soalan yang di tanya pun tersangat santai dan kita sendiri pun terpikir untuk tanya soalan yang sama.


Selain tu, ada lagi penulis buku macam Dear Yayah The Series iaitu Farihah Iskandar. Orang nya sangat comel. Buku ni sangat digemari oleh budak-budak. Lebih kurang Ana Muslim la. Tapi still tak boleh challenge Ana Muslim la.


cari kat google tadi.


Rohidzir Rais dan Farihah Iskandar ni mewakili company PTS Publications. Diorang datang present produk-produk terbalu keluaran PTS. Salute pada kesungguhan diorang mencari tempat dalam pasaran. Dari cover buku yang sangat ekslusif kepada isi yang dalam buku.


Selain PTS Publications, kami ada 2 lagi wakil dari company Oxford Fajar dan Advantage Quest. Macam-macam produk yang diorang present. Rasa bangga dengan kejayaan mereka semua.


Majlis berbuka puasa di sponsor. Yahoo!


Yang paling penting, makan berbuka puasa telah di sponsor oleh Advantage Quest. Thanx guys walaupun makanan kurang UMPHH..hehe..ooopppssss. Apa yang kami dapat sepanjang meeting 2 hari? Op kosh bukan setakat pengalaman je, saya dapat ni jugak teheee


Baju free dari company S.A Abdul Majeed.


Lagi baju free dari Advantage Quest.

THANK YOU SO MUCHH...



Second....

Lepas meeting, terus bergegas pulang ke rumah abang kat Puchong. Nak berbuka puasa ngan family sendiri. Oh, sangat bahagia okay. My mom pun ada kat Banting kat rumah kakak. The next day, kitorang masak banyak, buat kuih pun banyak. Tapi lupa nak snap gambar banyak-banyak.


Bakar ikan dalam hujan. Siap guna payung. Kau ada?


Third.....

Back to work! This time berbuka ngan kawan-kawan. Makanan sangat heaven.


Yummi3.


Okay, thanx for reading.


No comments: