Thursday, October 27, 2011

30 lagu separuh akhir Muzik-Muzik 26 pilihan korang?



Weee, separuh akhir Muzik-muzik ke-26 datang lagi! Okay, let's make it short. Antara 30 lagu yang akan berentap ada yang gila-gila best dan ada yang gila-gila TAK best. Tapi kebanyakan yang gila-gila la. Sape yang gila? Kau lah haha.


List lagu dari artis made from Akademi Fantasia.
As always diorang selalu conquer macam reunion pulak. Haaa, sape kata stok-stok dari AF ni artis mee segera je??

  1. Sungai Lui - Aizat
  2. Janji - Akim
  3. Awan Nano - Hafiz
  4. Ilusi - Adira
  5. Luar biasa - Shahir
  6. Kisah Dongeng - Stacy
  7. Cinta Teragung - Hazama
  8. Mata Hati - Nubhan

Yang tak menahan tu stok artis dari Mentor pun ada. Best ke? Seingat saya, lagu yang best lagu Iqa je. Rezeki kan.

  1. Di Penghujungnya - Iqa
  2. Bila Bertemumu - Shiha
  3. Aku Permata - Salma

Lagu-lagu dari arti-artis yang dah selalu masuk AJL.

  1. Karma - Faizal Tahir
  2. Gadis Semasa - Yuna
  3. Penakut - Yuna
  4. Sedetik Lebih - Anuar Zain
  5. Kisah Hati -Alyah
  6. Bagaikan bidadari - Tomok

Lagu dari artis trio yang memang aummmm mengancam

  1. Kekanda Adinda -Atilia feat Monoloque
  2. Kalau Berpacaran - Ana Rafali & Shohaimi Mior Hassan/ Altimet
  3. Beribu Sesalan - Ning Baizura, Shila Amzah & Jaclyn Victor
  4. Pokok - Hazama Nubhan feat Meet Uncle Hussein
  5. Kurnia - Mizz Nina & Noh Hujan

Lagu-lagu dari artis berkumpulan

  1. Menyesal - 6th Sense
  2. Maaf Dari Hati - Sofaz
  3. Babak Pertama - Drama
  4. Perpisahan Ini - 1st Edition feat Aizat
  5. Cinta Matiku -6th Sense
  6. Muda - Hujan
  7. Wanita Seluruh Dunia -Projek Pistol

In the making;

  1. Cinta Muka Buku - Najwa Latiff


Lagu-lagu yang dah di highlight kan tu adalah pilihan saya. Lagi besar font dia lagi saya suka & kompem-kompem la dapat masuk final nanti teheee. Pilihan korang??

7 comments:

onie said...

kisah hati by alyah :D

mar yanie said...

onie; best!! vokal terbaik..

Fendy said...

lagu pokok,awan nano dan beribu sesalan......mantap beb vokal..

YAT said...

abg nuar zen plissssssssssssssss..

mar yanie said...

yatt..org kata anuar jen nk tarik diri..x nak masuk bertanding camni, die x suke..

siti nazihah said...

kompem mu lasum xbrubah lagi. still minat muzik2 sejak dr skul lagi. haha. bila aku dengan lagu sek2 3 suara, aku mesti tringat ko mu. huhu

mar yanie said...

siti..terharu..mu ingat ko aku lagi dih..haha..