Monday, October 31, 2011

Kau kenal Steve Jobs siapa?



Kau kenal? Bagus! Tabik springgg  sebab kau sentiasa bergerak seiring dengan peredaran masa.


Kalau tak kenal, memang kompem kau tak pernah ada iphone atau pun kau tak pernah bermimpi nak beli iphone kah kah kah kah kah macam aku. Iphone itu apakah?


Yang kau pulak lagi teruk! Guna iphone, guna apple tapi tak kenal Steve Jobs siapa. Baik buang je dalam gaung. Habis cerita.



*monolog dalaman*


Life will be much easier when apples were just fruits




handsome gila time muda-muda



Kalaupun aku mampu beli iphone ni, aku tak reti nak guna. Sekian.





~Remembering Steve Jobs.




2 comments:

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

hahahaa~~ aku knal dia , tpi x de langsung barang dia .. :P

Mar Yanie said...

ok la tu kenal jugak..aku baru kenal sejak dia meninggal aritu..tiba2 org duk sibuk2 cerita pasal dia, aku macam lost-mcm katak bawah tempurung..x kenal sape dia..haha