Wednesday, July 11, 2012

Edisi Pesta Buku Volume #2



Venue : Shah Alam Convention Center..
Date : 8 Julai 2012


Tahun ni saja, aku dah pergi 2 pesta buku yang berskala besar. First time hari tu awal bulan May kat PWTC. Kali ini kat SACC Mall pulak. Apa perbezaannya? Bezanya kali ini aku berjaya kurangkan kos pembaziran ekekeke. kalau dulu dah habis RM125, this time cuma RM80 jewwww (amboi bunyik macam 80 hengget tu di celah gigi aku je kan?) *berlagak*


Siapa dah laki ni?? Macam Ben 10 jer..opppsss..

Ini Ana Muslim ke?? Haishh, aku memang failed bab watak cartoon ni.

Apa yang aku beli kali ini???

Op kosh la buku kan? Tak kan nak beli oven pulok. 


Novel lagi?? 
Terlanjur Mencintaimu- Syamnuriezmil & Cinta Kau dan Aku-Siti Rosmizah.


Dan tak ketinggalan dapat jumpa Siti Rosmizah face to face.. Tapi segan nak bergambar dengan sheols..Jadi aku biarkan ahkak ni bergambar dengan maskot je la, kasi peluang kat diorang. Aku takde hal lah.


Siti Rosmizah paling kanan (berbaju oren)

Masa round tangan ni ringan je amik buku itu buku ini, lepas bayar baru datang perasaan "Haishh, membazirnya aku beli buku yang tak berfaedah". Pernah tak? Pernah tak? Pernah tak korang rasa perasaan macam ni?


Lepas tu konon nak tebus balik perasaan bersalah tu, korang pun selit la beli dua tiga buku yang agak berilmiah/berfaedah bagi menyedapkan hati. Konon sedapkan hati la..


Buku resepi kek & Biskut dari Chef Hanieliza

Lalu, aku gigihkan diri beli buku resepi. Niat di hati nak buat kek dan biskut raya sendiri untuk tahun ni. Dah cukup ke untuk sedapkan hati??? Belum lagi.. Lalu aku tambah lagi dua buku...yang ni kompem hati aku terus jadi tenang tanpa rasa bersalah...


Teheeeee...


Tapi masih lagi rasa menyesal sebab duit yang aku save untuk beli baju raya dah habis beli buku T T. Okay, bye~



3 comments:

Anonymous said...

While men and women from the american culture spot great valuation on great customer service and also communication abilities, Chinese men and women tend to view these things because not all which usually important.
, My spouse and I absolutely love your blog and find a lot of your post's to be just what I'm looking for. Does one offer guest writers to write content to suit your needs? I wouldn't mind producing a post or elaborating on a few of the subjects you write with regards to here. Again, awesome weblog!
,check my design [url=http://gnrx.com/forums/member.php?83803-carpinteyrobpq
]inexpensive wedding party dresses[/url]

E'in said...

e'in xpenah pegi pesta buku.. novel 'cinta kau dan aku' tu sgt sgt sgt best.. :)

Mar Yanie said...

E'in..ouchh..thanks,tb2 bersemangat..mlm ni br nk start bc novel tu..hehe