Monday, July 2, 2012

PhotoG ~ Pesta Floria~




Kamera dah ada, beg kamera bawak ke hulu hilir, tapi gaya failed, mutu gambar failed! Sabar yeww, iols tengah belajar nak tajamkan skill. Harap-harap lepas ni bila dah terer boleh amik upah untuk photoG wedding orang ekekeke. Okay statement yang ini aku benarkan uols muntah berjemaah.


Aku rasa salah etika pemakaian, tu yang mencacatkan mutu gambar ni. Pakaian takde gaya langsung..oppps, sorry.


Malas nak amik gambar muka, aku beralih kepada bunga-bunga.. Cantik kan?



Nampak tak skil aku?? Fokus!! Persekitaran kat belakang blur..kahkahkah




Aku dengan berat baru 41 kg..gagagaga






Conclusion; Aku tak nampak perbezaan pun pada mutu gambar sama ada guna kamera DSLR ataupun kamera henpon cikai. Haishhhh.....

4 comments:

blog-tips-kurus said...

awat le ringan sangat ni??

mynameisYAT said...

apesal terang sgt gmbo?! mu edit ke ape? sakit mata iols yg cntik ini..

pndek kate, kamera baru + mahal.. tettttttttt

Mar Yanie said...

cik kurus..xde la..normal dh ni 41kg ngn tinggi cenggini..dh ngam ngam hoo..:)

Mar Yanie said...

yat..pakai spek itam la klu silau sgt.ekekeke..ini edit dlm kamera..br duk godek2 ape ade dlm kamera..failed!