Wednesday, April 27, 2011

Bagaimana untuk dapatkan kulit halus, mulus dan gebu?




Ronasutra Mineral Powder






Yer, percayalah yang saya sedang cuba untuk meyakinkan/mempengaruhi minda kamu semua dengan Ronasutra Mineral Powder ni. Memang sesuai especially kepada sesiapa yang malas nak pakai foundation tebal tebal sebelum tepek bedak kat muka tu.


Sesiapa yang rasa gusar nak pakai sebab tahu kulit muka alergik, sensitif sila hentikan kegusaran anda sekarang. Kenapa? Haaa, meh la nak gebang sikit. Bedak ni jenis loose powder ala-ala bedak baby jonhson.


Bedak ni diperbuat daripada 100% tanah galian asli dan bahan mineral terpilih untuk melindung, merawat dan merapi wajah. Tak nampak ke semua tu adalah semualajadi? Takde nak lebihkan bahan kimia yang plastik semua tu!


Kenapa masih taknak cuba? Rugi beb!

Apa yang penting;
  • HALAL! Boleh dipakai pada waktu solat.
  • Takde tarikh luput-jimat bukan?
  • Boleh dipakai walaupun untuk tidur malam. Tak mudarat. Takyah nak tepek bedak sejuk macam hantu.
  • Tak perlu pakai foundation 
  • Boleh merawat jaerawat, jeragat, resdung, menyamarkan parut jerawat (yang mana susah nak percaya yang ini tapi kamu harus percaya!)

Harganya boleh tahan mahal RM48. Tapi kalau beli dengan saya murah jer..:D

Sesiapa yang berminat boleh tanya sekarang jugak. Saya buka kaunter pertanyaan.

Sila jangan malu.:D

4 comments:

atiq atikah said...

bukak bisnes sendiri nampak?

mar yanie said...

uhuk3..hahaha..bkn bisness..sj nk mencantikkan org..:D

atiq atikah said...

ada juai kat pharmacy ke?

mar yanie said...

kt pharmacy x pasti la.tp yg gerai2 kicik dalam shopink mall ade kot..try le..survey harga dulu ok..:P