Tuesday, November 22, 2011

Rupa-rupanya sudah sejauh ini mutu bola sepak di Asia Tenggara.







Mungkin aku yang agak ketinggalan atau pun memang langsung tak de semangat patriotik. Jarang sangat nak tengok team Malaysia main. Yang selalu aku amik kesah ialah gosip antara Khairul Fahmi Che Mat + Elia + Dahlia Teck. What ever. Baru ku paham kenapa ramai sangat yang suka jaga tepi kain orang. Rupa-rupanya KFCM memang seorang yang sangat hebat! Hebat di gawang. :P












 Malaysia boleh!!!







5 comments:

marinahunny said...

yap dia mmg hebat kan..sehebat kontriversi dia. hehehe


singgah sini pagi2 ;)

nurkaloi said...

hidup malaysia !!!

mar yanie said...

kalau la die takde kontroversi...................

YAT said...

hahaha! aku lebih tau kontroversi dia drpd prestasi dia. serius! nmpk sgt ske gosip2 retis. :p

mar yanie said...

aku pulak jenis x suke nak jaga tepi kain artis2..hakhakhak