Thursday, December 22, 2011

Hari yang suram









Semalam tak dapat tidur
Sebab.....
Masih pikirkan tentang masa depan, masih.
Terasa makin kabur
Entah ke mana menghilangnya matlamat hidup.
Eh, kau memang takde matlamat hidup la.




Hari ini, aku mesti set balik
Set matlamat hidup
Apa yang aku nak
Apa objektif aku hidup




Tapi diri terasa amat lemah
Aku harus tidur dulu
Kuang kuang kuang









5 comments:

Ryha Feyzal said...

Kenapa ni Mar?
Jgn mcm tu.
Kalau perlu, buatlah istikharah
semoga Allah tunjukkan jalan terbaik untk Mar.

mar yanie said...

kesian dgn diri sendiri..entah bila hidup ni nak senang..T T


belum rezeki lg..Allah itu tetap ada..

Ryha Feyzal said...

Mar, hidup ni kdg2 kita kat atas dan kdg2 kita kat bwh. Jgn putus asa k. Masa utk senang akan dtg jugak nti. Bykkn sedekah, sedekah boleh menambahkan rezeki kita. InsyaAllah. Kita sma2 usaha k.

mar yanie said...

thanx so much ryha..:)

sama2 kita usaha.

♛RaRa♛ said...

HEHE sama lah.apapon banyak2 berdoa insyallah allah akan tunjuk kita jalan dan petunjuk-insyallah..semangattt kay.chaiyokkkkkkk ^-^