Saturday, February 4, 2012

Jumpa orang yang dikenali.


Holla. Selamat bercuti semua!


Hari ni ada kelapangan sikit nak update belog tapi takde idea la pulok. Lain kali la kita belog benda-benda serius yang berkaitan masalah negara ye. Yang ni sesaje je nak update.


Apa benda sangat yang aku nak cerita hari ni? Aku try nak imbas balik memori, baru aku perasan yang aku ni jarang sangat berpeluang untuk jumpa artis-artis atau pun orang kenamaan ataupun orang-orang yang pernah masuk newspaper ke internet ke.


Yang aku jumpa nye artis-artis suam kuku sajorrkk. Kalau aku cerita pun orang tak berapa nak kenal. Lebih baik aku pendam je citer sorang-sorang. Tapi hari ni, aku nak reveal la sikit artis-artis yang penah aku jumpa.



  • The Brothers. Ingat lagi tak kumpulan nasyid tu??? Masa tu dia dijemput untuk program ape entah aku dah lupa. Form 1 kot seingat aku masa aku belajar kat MRSM Jeli. Tapi sadis nye, time tu Yassin dah keluar dari Brothers. Keh3.
  • Kat sekolah tu jugak aku jumpa Dr. Mahathir. Tapi dihalang oleh cermin kereta.Time tu helikopter peribadi beliau mendarat kat padang sukan MRSM Jeli. Memang tak dinafikan padang sukan kat situ besar sangat sebesar stadium Bukit Jalil (gila menipu aku ni hahahaha). Tapi okay la. Tun Dr.M turunkan cermin kereta dan melambai-lambai kat students.
  • Pastu aku penah jumpa Dafi & Mila kat Jusco Taman U masa belajar kat UTM. Pernah jugak jumpa SISO (Kump Kopratasa). Korang tak kenal kan? hakhakhak
  • Masa kerja kat Tesco Kepong hari tu jumpa Jaclyn Victor ngah shopping kat Tesco kihkihkih. 
Ada la lagi beberapa artis suam kuku yang aku jumpa. Tapi aku tak pernah dan mungkin aku takkan pergi serbu artis macam orang histeria walaupun aku minat cerita pasal artis. 

Sebenarnya aku nak citer pasal Ahmad & Muhammad. Ingat lagi tak pasangan kembar siam yang separate kat Mesir dulu. Kalau tak silap umur diorang baru 5 tahun kan time tu.


Cepat nye masa berlalu. Diorang ni dah masuk Tingkatan 2 sekarang. Kenapa tiba-tiba aku amik kesah ni? Sebab hari-hari aku jumpa. Aku pun ada ajar kelas diorang. Yang aku bangga sebab mereka ni bijak pandai. Duduk kelas pertama lagi. Bila aku soal ape ape, ade usaha nak menjawab. Semoga berjaya ye anak-anak (ewah).

Korang pulak pernah jumpa sape?


No comments: