Monday, February 13, 2012

Makin hampir ke penghujung~


Atau pun sememangnya sudah berakhir?



Aku dan dia..
Memang ada jurang pemisah. 
Yang sangat besar. 


Aku dan dia....
Punya pemikiran 
Yang jauh berbeza sama sekali.


Aku dan dia...
Datang dari dunia berbeza.
Berbeza dari pelbagai sudut.
Perbezaan ini membuatkan hubungan ini serba tak kena.
Makin lama makin aneh.


Aku dan dia....

Sungguh jauh dan terlalu jauh
Bukan 100 kilometer tapi lebih dari itu.


Aku dan dia...
Dipisahkan oleh jarak
Tapi baru aku sedar bukan jarak kilometer sahaja


Aku dan dia...
Tak macam dulu-dulu lagi
Kurang berhubung antara satu sama lain
Tapi kami punya alasan kukuh


Aku tak mahu ganggu kerja dia
Dan dia tak mahu ganggu kerja aku
Ada masa free, sila contact kataku
Tapi susahnya nak cari masa free itu
Kadang-kadang dalam seminggu dua takde masa free langsung

Muahaahahaha.....jimat kredit aku suka kan?


Mungkin benar begitu...
Begitu apa?
Begiitu la awan nano nano nano nano nano nano nano


Bhahahaha...




Ohoooo, aku dan dia sudah sampai ke penghujung. Bukan ending yang menyeronokkan tapi sebalik nya. Soal ajal dan jodoh semua ketentuan dari Allah. Biar bersama 100 tahun sekalipun, kalau bukan jodoh tetap tak bersatu.


Peace.





5 comments:

tamsilankendiri said...

nice try..hehe, cuba mendigest maksud ayat2 di atas.

mar yanie said...

ini ayat tersurat, skali baca dah boleh digest. :D

muhyiddin yassin said...

ak da paham maksudko tu...ak agak ade dlm 400km kot...
p/s ak ske gule2 nano

YAT said...

mudah utk didigest oleh digestive system aku..

mar yanie said...

sobs.. mood kesedihan ni..