Friday, March 23, 2012

Motivasi memasak bersama chef Liza Zainol



Bertempat di SMK Putra Perdana

Dah seminggu dah berlalu cuma aku je malas nak berblog skang ni. Bizi sesangat kekdahnya. Tepek picca saje la ye untuk santapan mata semua.




Bergambar ngan Dato' Seri Najib. Korang hado?


Semua orang tertungu2 kan Zul Huzaimy bukan nye nak tengok orang masak sangat pun.


Zul Huzaimy banyak bagi info kesihatan which is quite intelligent la kat situ  daripada duk berdiri je kat situ. Memang artis ni pandai berceloteh walaupun secara spontan kan.


Zul Huzaimy datang dekat. Zoom in.

Sampai akhir pun aku tak amik gambar bersama Zul Huzaimy sebab aku malu. Apakah? teheeee



2 comments:

- Ma StOrY - said...

kiranya dah power la bab2 memasak nie.. hebat !!!

mar yanie said...

huarghhh..masak megi kari bley je..;)