Tuesday, August 21, 2012

Bulan Mokcik Sedunia~



Holla!

Sedang kita semua asyik mengharungi bulan Ramadhan yang penuh berkat dan bersungguh-sungguh mengerjakan ibadat puasa, aku dikhabarkan berita gumbira yang mana untuk kali ke-10 aku menjadi mokcik. Mengimbau kembali detik pertama aku jadi mokcik 11 tahun dulu, umur aku baru je Form 1. Begini lah nasib ku, kecik-kecik lagi dah jadi mokcik. Disebabkan usia ku yang terlalu mentah masa tu, akak aku bahasakan aku chik ma instead of mokcik kihkihkih.


31 Julai 2012, lahir lah baby gegirlz yang super kiut.....



Nur Iman Raihah bin Asmadi


Skang tengah in mood mengimbau kembali kenangan lama, nak korek sedikit sebanyak untuk dikongsi bersama peminat ku.


1st anak sedara, Afiqah Dayana..




Lihat pada saiz nye, aku rasa nak jerit "Kakak, jangan cepat besar". You know, it's remind me that i'm getting older. Time flies too fast.




Ini keluarga besar kakak aku, dah produce 5 orang..muka pelbagai pesen dan warna. Oh, ini banyak mewarisi gene abang ipar aku..kih3..




Yang ni pulak baru 2 orang.. kakak aku sorang ni memang maintain kecik, pendek dan montok walaupun dah 2 orang anak..nampak macam kakak dan adik tapi jarang jumpa sebab diorang ni Sabahan. So, sekali jumpa peluang ada, aku berpicca segigih-gigihnya.




Iolss feeling ibu tunggal kejap.



Iolss adalah mokcik paling sporting.



Tapi ngan budok Ikhwan ni tak leh nak sporting sangat, asal jumpa je aku gaduh,asal jumpe je aku gaduh. Ini anak abang yang aku duk tumpang rumah. Memang 25 jam ngadap kerenah dia je la.




Ini Zafran, walau muka macam gegirl dan ada aura budok KPOP, aku paling fed-up dengan die, ratu menjerit!


Nak tambah satu lagi, baby Ammar Zafwan.. welcome to mommy sayang...





Okay, done with my keluarga besar, cukup membuatkan aku sungguh ke'mokcik-mokcik'an. Bye, selamat malam~


1 comment:

mynameisYAT said...

wahh, anak sdare ko sume nama2 novel.. gitewwww..

asyik anak org je. anak sdr bile?