Wednesday, August 8, 2012

Suria cintaku.



 Walaupun tajuk takleh blaaaaahhh tapi itu la tajuk yang dipikirkan paling molek. 


Kepada sesiapa yang rasa ada henpon canggih tu, tapi asyik tersadai kat tepi bantal je, sekali sekala tengok skrin dengan harapan ada mesej masuk, pastu eh betol-betol ada mesej la, cepat-cepat buka "Shit, mesej maxis/hotlink". Kecewa?? Takpe, saya sangat paham akan perasaan itu :P


Jadi, korang tak tahu macam mana nak gunakan henpon yang canggih itu dengan semaksimum yang mungkin?? Setakat nak letak bawah bantal, kunci jam bangun nak sahur, tak luak mana pun bateri henpon tu. Apa kata tune radio Suria.fm setiap pukul 11 p.m bersama DJ Lin, segmen "Suria Cintaku".


Dinasihatkan kepada sesiapa yang baru putus cinta tolong jangan dengar, dikhuatiri korang tak boleh terima kenyataan ekekeke. Malam-malam aku layan Suria Cintaku sebab lagu-lagu sangat menggamit memori, hampir semua stok lagu karaoke. Lagi satu, suara DJ Lin ni sangat romantik bila baca ayat-ayat romantik bikin mata ni hanyut. Sekejap je dah belayar ke dalam mimpi yang indah.


Okay, nunyte~




4 comments:

YAT said...

wakakaka. aku xtau suria.fm kt johor frekuensi bpe.. mu tau dok?

mar yanie said...

101.4... mu kne dgr yatt..serious sesuai.. stok lagu karokkk oke.. lgu elly mazlein, haida, ashira, wan suhaila, mu ingat lg x retis2 ni dulu?? meletop khennn..kih3..

YAT said...

amboi.. seantero msia ko tau frekuensinye eh.. ;p

mar yanie said...

tadok ms nk hapal frekuensi heh lbh2 lg area johor..:P

ape la sgt stakat cek kt website die je pn..