Saturday, August 14, 2010

tolong hentikan ketagihan anda!

wah, tajuk cam dah lain ni. ye, saya vote untuk sila berhenti dari terus menjadi penagih dadah. tapi tidak pada sila berhenti dari menjadi penagih game-game yang besh! haha. 

saya memang seorang penagih game 'barn buddy' yang sangat 'hard core'. game ni boleh didapati di facebook anda. tapi peringatan, jangan cuba klik. nanti anda akan jadi salah seorang penagih. ade beberapa lagi yang saya kenal masih lagi meningkatkan usaha untuk menjadi petani berjaya. contohnya pemilik blog ini pak guard kebun 24 jam

okay. mempersembahkan salah satu application yang agak famous kat facebook
game ni senang jer. tanam buah-buahan atau bunga,tunggu masa untuk petik dan jual. tapi itu tak besh sebab part yang paling seronok adalah part mencuri hasil-hasil buah yang ranum dan bunga yang segar mekar di kebun-kebun jiran.

tengok betol-betol. tangan untuk mengutip buah, anjing tu sebagai pak guard. jangan lupa bagi makan.
barn buddy cheat!
saya paling menyampah bila jiran-jiran suke menutup kebun-kebun mereka macam ni. menyukarkan proses mencuri. tapi lepas tu saya pun terikut-ikut jugak hehe.

tapi skang ni dah slow down sikit berkebun ni sebab dah ramai jiran-jiran bersara. saya sangat rindukan mereka ni cik anis, cik yatt, cik as, cik zara dan ramai lagi sob3.

disebabkan ramai yang dah bersara, saya rasa tak patot berhenti di sini saja. perjuangan saya belum selesai lagi. saya beralih ke game lain pulak-tikki resort!

tiki resort!
dari berkebun, jadi kontraktor pulak. bina resort kat pulau, kutip-kutip sampah. ni untuk perancangan masa hadapan, kena bina siap-siap hihi.

bila dah penuh, boleh beli pulau lain pulak. yeah!
macam-macam game la yang melalaikan kan. tapi yang melalaikan tu la yang kita suke maen. 

okay. stop dulu. layan satu lagi game yang besh ni (sempat lagi tu)

typing maniac-uji kepantasan jari-jemari anda dengan penuh lemah gemalai
p/s: sila cuba tapi tunggu lepas puase. tak pasal-pasal kurus pahala puase =))

4 comments:

Cik Anis said...

huk aloh,,i terharu laa,,,miss me ke?akk da bersara barn buddy,,sebab tensen sume suke tutup farm dgn bnde2 tu,,bt nyemak,,n xleh nk curik,,huhu,,lg satu,,asik kne gigit je,,sakit laa..haha..tiki resort tu yani pki org dlm kn?mna aciii,,haha,,,yg lg satu cm best je,,ish3,,jgn2,,nti ketagih,,huhu

Mar Yanie said...

akak..tak kan x try lagi kot typing maniac? ish, out to date la..hahahahaha..(gurau je)

mynameisYAT said...

oit..ko xpencen2 lg?udah2 le tu.level bpe da?ak da lme pencen.frust sbb da jauh ttgal.xdpt d kejar.hehe

Mar Yanie said...

yat..ok lagi kot,aku wat part time je. afiq n safwan lagi la,full time..dowang dh level 200 lebihaku ckit je,baru nak masuk level 200..keh3