Tuesday, February 7, 2012

Perubahan yang drastik perlu........




Dibuat dengan segera. 



Okay, untuk step yang pertama aku akan kurangkan main facebook. Betol. aku baru perasan, ye baru je perasan yang aku dah spend too much time using fb. 

Belog? Still continue sebab aku hanya punya belog untuk luahkan buah pikiran yang seciput ni. Juga sebab aku tak punye sape untuk berkongsi minat aku. Minat pada kecantikan. Aku hanya ada belog untuk catat benda-benda penting or pengalaman pahit manis aku sebab aku tak mungkin akan ada diari. 

Aku seorang yang cuai. Kalau aku tulis diari, aku yakin yang diari tu tak kan jadi rahsia lagi sebab aku suka tinggal merata. Even masa aku ngajar dalam kelas pun, aku mengajar sambil round depan belakang supaya murid takut dan tak bercakap dalam kelas. Bila aku datang depan balik, aku mencari-cari mana buku teks yang aku duk bawa tadi. 

Even marker pen pun selalu jugak cekgu-cekgu lain tolong hantar kat aku. Katanya aku tertinggal dalam kelas. 

Ye, aku seorang yang cuai dan kini semakin pelupa. Kalau aku buka laptop nak online, aku akan lupa makan, aku akan lupa pada kerja yang bertimbun-timbun, aku akan lupa yang aku harus mencari kerja tetap. Okay, bermula dari sekarang. Bye~






P/s; aku bet yang aku akan bertahan untuk 2 hari paling lama. Kalau tak 2 3 jam lagi aku akan online lagi. wawawawa. Goodluck Mariani!


2 comments:

mynameisYAT said...

hampeh! kui3.

aku skrg spend utk fb xsmpai 1 jam/day (tmasuk pg, ptg, siang, mlm). ko bole jdkn ak idol tau. :p wakakaka!

Mar Yanie said...

wakakaka.tp aku kne berubah. seriously. utk ms depan.. geli dgr.. haha