Tuesday, April 17, 2012

Aura positif...datanglah.



Morning uolss....

Adei, dua tiga hari kebelakangan ni my status/posts/thoughts were very very un-matured. Kadang kala, kita tak nak apa-apa yang kita cakap, luah, itu menyebabkan orang sekeliling tersinggung tapi biasalah kita sebagai manusia selalu tak sedar bile kita dalam keadaan emosional. Nak cakap main lepas aje, bila tersedar "kenapa la aku buat camni" dah tak berguna dah nak tarik balik.


Hmm, honestly aku memang suka membaca buku-buku motivasi yang mana ayat nya panjang berjela-jela. Tapi kena pada timing yang betol la, baru rasa seronok dan boleh insaf dalam 2 3 minit giteww teheeee. Jadi, aku nak sharing is caring la sikit apa yang aku baca kan.


Orang kata senang je nak hidup happy, jadi lah orang positif. Ada jugak yang cakap, kalau asyik jadi negatif je mungkin kita diserang penyakit hati dll. Sebab nye bila jadi negatif, ade saje benda yang kita tak pernah dan tak kan puas hati tentang orang lain.


I admitted, nak start jadi positif tu memang payah dan sangat sangat menyakitkan hati. But once we started to think positively, Insyaallah aura positif tu yang akan membuatkan kita stay jadi orang yang sentiasa berfikiran positif.


Okay, pls take it seriously~



No comments: