Sunday, April 8, 2012

Lipstick Collagen Treatment




Penyeri warna bibir semulajadi mengikut suhu badan dan darah. 

Melembapkan bibir yang kering dan merekah.

Sesuai untuk bibir yang gelap






Memandangkan aku ni suka sangat kalau orang lain nampak cantik dan bahagia, so aku sharing info pasal Lipstick Collagen Treatment ni untuk kali ke-2 sebab sangat teruja akan keberkesanannya.

Dan aku mengambil kesempatan ini untuk berkongsi kebahagiaan ini dengan semua orang. Oh, bahagianya~ *so annoying rite*.

Jadi, sape2 yang berminat nak mencuba TOLONG JANGAN RAGU-RAGU. Gunakan sekarang!

Harga RM25. Sape yang susah benar nak dapatkan lipstick ni takpe. Jangan risau, beauty consultant (aku) ini akan tolong korang uhuk3.

Harga masih sama RM25, pos pun FREE untuk 5 orang yang pertama. (Aku berani bagi free pos sebab aku tahu  tak ramai yang nak beli. Ataupun sememangnye takde? keh3.)


Okay, ASAP yer..sementara stock masih ada..




Okay, yang ini pic yang lekat dekat kotak belakang lipstick ni. Terbaik kan???




10 comments:

mynameisYAT said...

Aku sokong. Kesan superb!! Power rangers! Tak rugi beli.

EH, pg td pkai merah betol bibir aku. Bdn tgh suam2 kot. hahaha

Mar Yanie said...

alamak..kalo demam panas, mahu merah menyala kot bibir..haha

Anonymous said...

salam.

klau sy nak, msih free postage x?

Mar Yanie said...

anon....sape ni? masih2..bley sj..

Mar Yanie said...

give ur details ye..

Anonymous said...

bg sy email add bole?
nnt sy email yer?

Mar Yanie said...

marianimakhtar@gmail.com

Anonymous said...

ok, check email yer~

Anonymous said...

masih available ker

Anonymous said...

Hello very nice blog!! Man .. Excellent .. Superb .
. I will bookmark your web site and take the feeds additionally?
I am glad to seek out a lot of useful information right here in the publish,
we'd like develop extra techniques in this regard, thank you for sharing. . . . . .
Review my web-site : grumpy cat