Wednesday, October 13, 2010

pengisian minggu yang sangat berilmiah dan berfaedah oleh saya

hai semua

minggu ni sangat bizi. pengisian minggu ni pun sangat berilmiah.

mohon KPLI buat kali ke-2. moga-moga ada rezeki..:D

pegi UPM jumpa lecturer nak sambung belajar. memang takde harapan..:(

pastu mohon nak jadi pegawai sains kat UMP tapi harapan sangat tipis sebab mohon online je borang-borang dan sijil tak dihantar pun lagi..:D

tak lupa ada jugak apply kerja-kerja yang sesuai kat JENJOB dan JOBSTREET..:P

apa nak jadi dengan saya ni?? mungkin terus dan terus menganggur..:(
bukan ke itu satu doa? okay, semua sila doakan saya berjaya..amin..






9 comments:

Mohd Fahmi Muhammad Mubarak said...

Lor...
Camtue ke keadaan Maryani sekarang nie?
Marilah datang UTM...
Masih ada banyak ruang lagi di sini...
:)

The Dark Justice said...

why not further ur study at utm..they waiting for u..
u should attempt a job as Minister of Domestic affair..he3 or as FBB dean..
i got lots of interview from jobstreet..they send me far from my home..i'm reluctant to accept that..kih3

mar yanie said...

fami: ade lagi ker kt FBB?

syuk: hahaha..nice one!! myb i shud try for FBB dean..hahaha

S..U..D..@..I..S said...

jgn putus asa cuba lagi..doa dan tawakkal insyaallah

mar yanie said...

s.u.d.@.i.s: tahnx..amin

M a W a D D a H said...

sabar ye yanie..lum ade rezki lagi tue...nati ade la tue...:)

senyum2 sll...

mar yanie said...

mawaddah..thanxx..myb sy perlu lbh bersantai..:P

Nurul Ain said...

kpli yani minta jadi cg ape??tgk dekat sk ade 4 bidang je..boleh ke mintak sjkc sjkt??

mar yanie said...

ain..taw xpe..tepaksa mintak yg prasekolah..