Tuesday, October 19, 2010

trend artis masa kini

hari ni rasa macam nak pppssstttt. apa pppsssttttt pppssstttt ni?
gossip-gossip artis jap. yer la, buka belog ni tulis pasal cerai, buka belog tu gosip pasal cerai jugak.  saya pun tak tahu apa masalah dengan saya kalau mereka ni bercerai (entah, tetiba je) hehe.

siapa cakap jadi artis ni hidup senang lenang. sebenarnya sekejap jer dipuja pastu bila dah buat salah terus DAMN U! kene kondem. macam saiful apek cakap la 

"16 tahun saya bagi contribution, buat orang gelak, buat kanak-kanak gembira. Tapi hanya ambil masa 16 minit untuk semua benda itu tak diingat orang".

kadang-kadang bila terjadi satu benda (contoh artis bercerai) dah macam bermusim pulak. lepas satu satu bercerai. tahun lepas ramai yang kahwin (musim jugak) tapi tahun ni ramai artis bercerai. pastu ramai jugak yang kene masuk penjara sebab dadah. lagi satu trend kahwin ngan datuk! kahwin ngan mat saleh. tapi semua tu ketentuan Allah.


 *antara artis yang bercerai







memang kena bermusim ke? tapi biasa la jadi artis benda-benda kicik pun orang nak ambil tahu. macam sekang ni saya pun menyebok nak gosip-gosip jugak. teringat dulu siti nurhaliza potong rambut pendek paras bahu pun masuk akhbar keh keh keh. kalau kita ni sape yang nak ambil tahu? ada ke? ada ke orang kesah woi haha.


jum layan lagi..


  *artis kahwin dato'/datuk











*kahwin ngan orang berpengalaman aka tua hee






macam-macam kan..apa lagi antara trend artis sekang ni??


:D

13 comments:

aibaks said...

mek.. nak salahkan dorang..hmm.. rase2 cam tak boleh kot.. de org ckp itu jodoh..de org ckp tu plan utk publisiti..wallahualam.. pe2 kita yang boleh memikirkan.. ikut mana yang baik..ehehe..

nota kaki: cinta itu buta..

Cik Moon said...

hmm..kita doakan je smga dorg bahagia..

mar yanie said...

aibaks..ha'ah. betol tu. macam2..yg baik sudah tentu datang dari Allah..

mar yanie said...

cik moon..yer, mari doakan..kesian bile dah jd public figure semua terbongkar..

Tema Hitomi said...

biasa la..ore kawen dia pun nak kawen takut dikata x laku
ore cerai pun dio nak cerai jugak sebab nak lawan sapa plg banyak dpt liputan media..hehe

Cik Aien said...

xpe, ajal mau dan jodoh di Tangan Tuhan

mar yanie said...

tema..tu la..macam2..:)

mar yanie said...

cik aien..yer..betol2..jodoh di tangan tuhan..

nas said...

tataula nape la artis skunk suke cerai berai..
mereka nie kan public figure...

Tina Farhana said...

ohh artis!

~SukEMakAn~ said...

org byk duit mmg mcm tu
huhu~

mar yanie said...

nas..sebab dorang public figure la abes cerite2 kne korek..klu org biase je xde org kesah pon..:)

tina..oh artis, oh bulan semua ada..:)

mar yanie said...

sukemakan..terlalu byk dwit tp kurang kebahagian susah gak..:)