Wednesday, January 25, 2012

Gigit-gigit cuping telinga kecilmu.



Sungguh annoying masa mula-mula dengar lagu ni. Dah takde lirik lain ke? Tapi bila lama-lama dengar dan menghayati lirik betol-betol, terasa macam nk gigit-gigit cuping telinga kamu jugak la ahakz..


So comel! Layan~






Obsesiku-Aqasha (OST Gemersik Kalbu)

Matamu....Bibirmu....Pipimu 
Dan juga senyum mu
Membuat aku lebur
Hanyut dalam ghairah 
Kernamu....
Tubuhmu...Harum mu....
Hatimu oh semua aku mahu

Ingin ku gigit-gigit 
Cuping telinga kecil mu
Luahkan perasaan ku
Membisikkan aku cinta kamu
Asmara di setiap pagi hari mu
Dengan harapan agar kau tahu
Semoga kau tahu

Ku gilakan mu
Aura mu memujuk rayu hatiku
Sering bergoncang jiwa ini
Siang malam ku gundah
Tiada melihat wajahmu
Ku rindu...Tubuh mu
Harum mu...Hati mu
Oh semua aku mahu



6 comments:

YAT said...

hahahahahhaha! ak nyampah gile dgr lagu ni. automatik aku komen lirik tah pape, lagu tangkap muat, tak kreatif, xde seni, blablablabla.. lg2 lagu ni kununnye utk ayu raudhah. wekkkkkkk

mar yanie said...

ko x taw seni tu ape yatt..gigit2 cuping telinga tu la berseni..lirik plg mahal penah aku dgr..kah3

YAT said...

seni sangat.. kang xlame lg ade pulak yg buat lirik 'ku cabut-cabut bulu ketiak halusmu'..

mar yanie said...

kah3!!! dah xde halus weh. ingin ku cabut-cabut bulu ketiak busuk mu.. yekkkk

siti nazihah said...

haha. tertelan tahi or daki2 kering celoh cuping baru tahu. uwekkk!

mar yanie said...

gilo siti!! imaginasi kuat sungguh..hak3