Friday, January 6, 2012

Youtube Sensation



Holla!!




Dewasa ini, 




Korang perasan tak remaja-remaja skang dah tak sabar nak jadi dewasa, kanak-kanak pulak berlumba-lumba nak jadi remaja. Yang kertu pun tak segan silu nak jadi orang muda. Apakah yang sedang berlaku ni? Tepuk perut tanya selera.




Tu cuma intro jer tak semestinya isu itu yang nak dikupas hehehe. Aku?? Macam ni la. Dari dulu sampai sekarang, masih lagi tak matang dan tak reti nak buat action plan untuk masa depan sendiri. Hasinya? Setiap hari mengadap facebook, blog gosip. Tambah yang terbaru, Youtube. I like!




Tekan jer youtube, godek video ni video itu sedar sedar dah malam pun. Banyak jugak yer kerja nak dibuat tehee. Aku suka observe. 




Korang nak tahu ke apa yang aku jumpa kat youtube? 
Hmmm, rupa-rupanya ramai lagi orang-orang kat luar sana ada bakat terpendam. Banyak sungguh idea mereka ni. Dan aku kagum, gigih betol mereka merakam video nyanyian then upload kat youtube untuk tontonan umum. 




Fenomena ni mungkin dah lama start tapi salah seorang yang sangat bertuah tentulah Najwa Latif kan. Dah jadi artis dah pun sorang ni. Cinta Muka Buku. Lagu yang sangat catchy, walaupun mendatar tapi masih sedap didengar. Berjaya masuk AJL dah pun. Goodluck!








Tapi skang dah berlambak orang-orang duk buat cover song. Ada yang dipuji, tak kurang yang dikutuk. Tapi dalam banyak-banyak video, aku minat video Shylla Amzah jewwwww.....










Dan mungkin lepas ni aku akan usha video dari si cilik yang comel ni, Irish Idola Kecil 4. teheee. Suara sebijik cam shyllaamzah.




Enjoiceee





No comments: