Friday, January 27, 2012

Aku dan dia..ada jurang pemisah antara kami.


Perghh tajuk. Jarang sekali sebenarnya aku nak post benda-benda yang melibatkan hati. Takut orang lain rasa annoying. Dan takut juga kalau ada yang terluka. Mood; Jiwang gilorr.


Aku dan dia..
Memang ada jurang pemisah. 
Yang sangat besar. 


Aku dan dia....
Punya pemikiran 
Yang jauh berbeza sama sekali.


Aku dan dia...
Datang dari dunia berbeza.
Berbeza dari pelbagai sudut.
Perbezaan ini membuatkan hubungan ini serba tak kena.
Makin lama makin aneh.


Aku dan dia....
Emmmmm.....
Terasa malas nak sambung.
Dah kering idea.
Bye!


Muahaahahaha.....



6 comments:

mOon jOhari said...

baru nak menghayati dah terbantut lak...hehehehee...

YAT said...

hahaha. tu la, xsmpat feeling, ko da gv up menaip. hehe

YAT said...

blog salah 1 cara ko nak meluahkn ape hati ko rs. jgn rs annoying, pura2 yg blog ko ni private. xde pengunjung yg baca. kih3

mar yanie said...

moon...sesaje jew..hehe

yatt..xyah nak pura2 belog ni private.. klu private ke x private, mmg xde org baca pun kecuali korang 2 3 4 5 org ni je..hahaha

tamsilankendiri said...

sikit lg nak feeling kot!

mar yanie said...

xde seni nak bermadah pujangga,kne blaja lebih dari mu ni amie..hek3