Monday, May 30, 2011

Mencari bloglist baru



Lagak macam belog ni ade berpuluh ribu follower keh keh keh. Skang ni follower dah cecah 600 tapi nasib baik la saya ni jenis bukan yang perasan sebab saya taw yang betol-betol setia men'follow' rasanya tak sampai 20 orang kot hahaha. I really appreciated to those yang suka berblogwalking kat sini tinggal jejak dan terus follow dengan harapan suruh saya follow balik. Honestly saya tak berapa suka dengan 'deal' yang macam tu tapi really appreciated it.  


Even saya tak follow balik, I tried so hard untuk membalas jejak-jejak semua tapi sebab kuota berokband ni selalu terlebih pakai kadang-kadang line die lembap macam siput. Hari-hari buka belog asyik tengok bloglist sama jer. Tambah parah lagi kalau belog tu dah berbulan-bulan tak bergerak. So, saya nak cari beloglist baru. Boleh tinggal link okay. Sila-sila jangan malu. 


 

3 comments:

aen ashiqin said...

wow..byk fllow awk ya..sya ckit je follower. kalau belum follow,follow le aen.

myzziema said...

BETUL2. FOLLOWERS SENANG NAK CARI TAPI READERS TU YANG SUSAH +___+

TINGGAL LINK YE?
http://myzziema.blogspot.com

sejak make over blog ni, ziema pun rombak balik bloglist and blog ni termasuk dalam bloglist ziema sebab banyak kali jugak kan komen entry ziema. really appreciate it ;)

Mar Yanie said...

belog ziema dah listed dah seblom ni..op kosh la kekal lagi..heee..tq dear..:)