Tuesday, May 10, 2011

Ayu Suraya makin mengganas

Hello..Baru jer lepas tengok citer Ayu Suraya kat Astro Prima. Layan jugak la jalan citer nye. Not bad and pasti nya saya akan duk melekat kat depan tv setiap hari selasa pukul 10 p.m. Dah tak kuasa nak melayan sinetron indonesia. Pening kepala woi. Makin ramai orang duk komplen suh kurangkan citer indon, makin menjadi-jadi pulak kemunculan kat kaca tv. Haish.


Chumil zarina nih

Tak keterlaluan kalau cakap banyak lagi cerita melayu yang  besh dan berkualiti berbanding sinetron-sinetron indon ni. Sorry for those yang hard core peminat citer-citer indon hahaha.

Kenapa saya minat sangat nak tengok citer ni? Dan kenapa korang pun kena minat dengan citer ni?
  • Hari Selasa kot. Cuba bagitaw saya berapa kerat jer citer yang besh? Antara hari paling 'jammed' rancangan tv tak berapa nak menyeronokkan T T
  • Ada 13 episod jer!! Ala-ala citer korea takde la nak meleret-leret sampai beratus episod :P
  • Pelakon-pelakon pun not bad la, famous la jugak.
  • Sinopsis: seorang gadis yang mempunyai dua personaliti berbeza akibat trauma akibat pengalaman hidup yang memeritkan sejak muda. Ayu ialah seorang gadis yang baik, lemah lembut dan sentiasa ditindas. Manakala Suraya pula seorang yang pendendam dan gilakan harta dunia.
  • Doll boleh bertukar jadi Suraya, walaupun doll tu dah di rabak-rabak tapi roh sentiasa ada di mana-mana hahaha. Eh, saya memang minat benda-benda yang tak logik ni ekekekeke
  • Korang tengok la sendiri ek baru lah dapat feel

Okay la, selamat malam semua!

8 comments:

aisya said...

mcm best je.. tp syg xleh nk tgk.. huhu

mar yanie said...

besh taw citer ni..rugi2 kalau tak tengok!! hahaha :D

.m y z. said...

penah tengok iklan dia je tapi tak penah tgok citenya. jarang tgok tb. sobs.

Kaoshi said...

takde TV nak tengok.. tinggal asrama.. hehe

Sila lawat: Kaoshi Troll

mOon jOhari said...

x pernah tengok cite ni...tengOk iklan mcm best...hmmm cite Nora Elena tv3 kul7 tuh best...tp mgrib dOk melangut depan tv...heheheh

mar yanie said...

myz..uish, tgk le..rugi!! :D

kaoshi..pe susah..download ler..:P

mar yanie said...

moon..ramai yg cakap citer nora elena tu besh tp salu x sempat nengok..kul 7 kan..nak mandi+solat..tup-tup dah kul 8..patot die wat kul 6-7 p.m le..

Unknown said...

ok juga cite ni tk pernah miss, jln cite pun ok, lagi2 ada Wan Sharmila, suke tengok lakonan dia.....hehehee