Thursday, May 26, 2011

Himpunan Sejuta Belia 2011


Special for job seekers.



Himpunan Sejuta Belia 2011 
27-28 May 2011
Putrajaya
*Klik sini


Kepada sesiapa yang tinggal kat area situ atau berniat untuk pergi tu, saya nak mintak tolong. Boleh? Tolong submit my resume kat semua company yang buka booth kat situ sobs sebab saya tak dapat pergi sebab jauh sebab tak sanggup nak naik bus berpuluh-puluh jam nak pergi KL sebab takde duit sebab sebab eh cukup la tu.


Banyak aktiviti akan diadakan termasuklah Youth Job Fair dan MAHA Youth. Lorr, cakap banyak tapi dua jer? Consider banyak la tu. Ada 100 booth yang akan dibuka. Ada open interview, kaunter pendaftaran secara talian.

1, 000 000??


Paling menarik ada jugak disediakan satu stage untuk aktiviti Promosi Diri. Macam Buy 1 Free 1 eheh3. Sesiapa yang pergi kat sana dan rasa nak promot diri boleh la naik kat stage tu cerita pasal latarbelakang diri serta kelayakan, kehebatan diri di hadapan 100 company yang involve nanti. Menarik!! Ini semua untuk uji level of confident para job seekers. Nak cari kerja sangat tapi self-esteem rendah sape nak amik kerja? sobs


Yang pasal MAHA Youth tu pulak buka peluang kerjaya dalam bidang pertanian. Ye, sekarang ni bidang pertanian banyak bawak untung wooo. Ada Fama, Mara, Felda dll. Tak rugi ke kalau tak pergi?


So, saya mencari sape2 yang baik hati nak tolong drop my resume kat company2 tu nanti. Ada? pehlisss..


4 comments:

mynameisYAT said...

yg ckgu mara tu cmne weh?

Mar Yanie said...

ceekgu mara tu dah berkubur lama dh weh..jgn sebut lg, aku fed up ngan mara..hahaha

The Dark Justice said...

cikgu mara..cikgu mara..cikgu marah ..

Mar Yanie said...

mmg tak layak nk jd cekgu nk uat camno..eheh3